2017. március 27., hétfő

Elég!

Vége a lustálkodásnak. Valamit írni kell! Nem hagyhatom, hogy üres legyen ez a blog ebben az évben. Igaz valami megváltozott... egy ideje olyan üresnek érzem magam, nem jut eszembe semmi. Fotózást is hanyagolom, valamiért nincs annyi időm se. Persze lehetne azt mondani, hogy előtérbe került a vadászat, de azt sem mondhatnám, hisz vadászni sem járok túl sűrűn. A lakásfelújítás, a munkahelyi változások, mind hozzájárultak/nak a fotózás háttérbe szorulásának.
A másik apróság, hogy a számítógépes hátterem is kicsit ó divatú, sajnos egy RAW képet sem tudok megnyitni, mert nincs elegendő RAM a háttérben. Majd ezt is kiküszöböljük valahogy. Addig nem indulunk komolyabb pályázaton :) nem mintha eddig az összesen indultam volna.
Azért volt néhány csodálatos séta az erdő mélyén, fantasztikus állatokat láttam és nagyon élveztem, hogy végre visszaköltöztem az erdő közelségéhez. Megint öt percre vagyok az erdőtől, :)
Laci barátommal egy csodálatos hétvégét töltöttünk el Bőszénfán, még tavaly októberben.. ez ez így elég érdekesen hangzik azt hiszem... a lényeg a közös fotózáson van.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Születtek itt olyan képek amikre elég régóta vágyom. Persze sokaknak van már ilyen vagy hasonló, mint a rohanó gím bika és mind a négy lába a levegőben, vagy amikor a jégerkenderből kilóg a bika agancsa. És.... még egy csomó minden volt rövidke túránk során. Folyt.köv...